Dzięki doskonałemu połączeniu wydajności silnika oraz masy Zetor Major wykorzystuje pełnię swojej mocy. Doskonałość silnika polega na niskim zużyciu paliwa, wysokiej niezawodności i prostej konstrukcji.
Silnik o zapłonie samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail.
Traktory Major CL są wyposażone w całkowicie zsynchronizowaną przekładnię z rewersem o czterech przełożeniach i trzech zakresach prędkości. To daje doskonałe stopniowanie dostępnych biegów, utrzymując silnik w zakresie odpowiedniej prędkości obrotowej zarówno podczas pracy w polu jak i podczas transportu, a zużycie paliwa pozostaje na niskim poziomie.
Hydraulika z mechaniczną regulacją działa niezawodnie w każdych warunkach. Z pewnością docenisz płynną regulację opuszczania, wysoką wytrzymałość i trwałość. Ciągnik jest wyposażony w jedno, dwu z dodatkowym wolnym spływem oleju.
Kabina jest skonstruowana z naciskiem na maksymalną praktyczność. Jest przestronna a ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące ułatwiają pracę operatorowi. Drzwi obszernej 6 słupkowej kabiny otwierają się szeroko i zapewniają wygodne wejście i wyjście z kabiny. Dzięki wąskim słupkom kabina umożliwia bardzo dobrą widoczność nie tylko na ładowacz czołowy ale również wokół ciągnika.
Kabina STANDARD oferuje dach kabiny pełny lub dach kabiny z FOPS i oknem dachowym. Dla zwiększenia komfortu kabina może być wyposażona w klimatyzację.
Klimatyzowana kabina PLUS jest wyposażona w dach pełny lub dach z szyberdachem i zabezpieczeniem FOPS. Fotel kierowcy z amortyzacją mechaniczną można w wersji opcjonalnej zastąpić fotelem z amortyzacją pneumatyczną. Na życzenie kabina może być również wyposażona w dodatkowe siedzenie pasażera.