Major CL

MAJOR

SILNIK

Sprawdzony, o niskim zużyciu paliwa.

Dzięki doskonałemu połączeniu wydajności silnika oraz masy Zetor Major wykorzystuje pełnię swojej mocy. Doskonałość silnika polega na niskim zużyciu paliwa, wysokiej niezawodności i prostej konstrukcji.

2,9 l

Silnik o zapłonie samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail.

  • Moc 76 KM.
  • Pojemność silnika 2,9 litra
  • Silnik o zapłonie samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa Common Rail.
  • Katalizator utleniający DOC (bez mocznika).
  • Chłodzenie zewnętrznego systemu recyrkulacji spalin (EGR) zapewnia stałą moc nawet w trudnych warunkach.
  • Zoptymalizowane spalanie w silniku prowadzi do niższego obciążenia cieplnego, niższego zużycia paliwa i większej siły pociągowej.
  • Wysokiej jakości silnik gwarantuje długą żywotność.
EKONOMICZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA ECO 40

Wysoka wytrzymałość i żywotność

Traktory Major CL są wyposażone w całkowicie zsynchronizowaną przekładnię z rewersem o czterech przełożeniach i trzech zakresach prędkości. To daje doskonałe stopniowanie dostępnych biegów, utrzymując silnik w zakresie odpowiedniej prędkości obrotowej zarówno podczas pracy w polu jak i podczas transportu, a zużycie paliwa pozostaje na niskim poziomie.

  • Zakres prędkości od 1,5 do 30 km/h
  • Łatwy w serwisowaniu
  • 5 różnych prędkości w zakresie roboczym 4-12 km/h
  • Przekładnia Major CL posiada prędkości 12F/12R.
HYDRAULIKA

Niezawodne działanie we wszystkich kierunkach.

Hydraulika z mechaniczną regulacją działa niezawodnie w każdych warunkach. Z pewnością docenisz płynną regulację opuszczania, wysoką wytrzymałość i trwałość. Ciągnik jest wyposażony w jedno, dwu z dodatkowym wolnym spływem oleju.

Zalety

  • Maksymalna Siła Udźwigu Major CL 24kN
  • Płynna regulacja opuszczenia z funkcją zamka hydraulicznego do transportu narzędzi.
  • Łatwa i bezpieczna obsługa sprzętu dodatkowego
  • Szybkie połączenie i umożliwienie agregacji.
  • Funkcja blokady hydrauliki podczas jazdy z agregacją
KABINA

Komfort niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy

Kabina jest skonstruowana z naciskiem na maksymalną praktyczność. Jest przestronna a ergonomicznie rozmieszczone elementy sterujące ułatwiają pracę operatorowi. Drzwi obszernej 6 słupkowej kabiny otwierają się szeroko i zapewniają wygodne wejście i wyjście z kabiny. Dzięki wąskim słupkom kabina umożliwia bardzo dobrą widoczność nie tylko na ładowacz czołowy ale również wokół ciągnika.

  • Doskonała widoczność we wszystkie strony, w tym agregacje z tyłu
  • Amortyzowane siedzisko
  • Luk dachowy zapewnia lepszą widoczność podczas pracy z ładowaczem czołowym
  • Proste i ergonomiczne sterowanie maszyną
  • Możliwość montażu radia i klimatyzacji

KABINA STANDARD:

Kabina STANDARD oferuje dach kabiny pełny lub dach kabiny z FOPS i oknem dachowym. Dla zwiększenia komfortu kabina może być wyposażona w klimatyzację oraz mechanicznie amortyzowane siedzenie z podłokietnikami i zagłówkiem.

KABINA PLUS:

Klimatyzowana kabina PLUS jest wyposażona w dach pełny lub dach z szyberdachem i zabezpieczeniem FOPS. Fotel kierowcy z amortyzacją mechaniczną z podłokietnikami i zagłówkiem można w wersji opcjonalnej zastąpić fotelem z amortyzacją pneumatyczną. Na życzenie kabina może być również wyposażona w dodatkowe siedzenie pasażera.

Spodobał Ci się ten traktor?
Skontaktuj się z najbliższym dealerem.

Te strony wykorzystują pliki cookie do personalizacji usług dla Państwa i zbierania danych statystycznych dla optymalizacji funkcjonalności stron serwisu. Używając naszych stron internetowych zgadzacie się Państwo na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu.
Więcej informacji