SERIA 6

MODEL Jednostka Seria 6
6130 6140 6150 6170
Silnik  
Typ - Deutz 4.1 Stage V
Maks. / moc mierzona (ECE R120) kW
HP
96 / 91
130,6 / 123,8
105 / 98
142,8 / 133,3
115 / 109,5
156,4 / 149
126 / 120
171,4 / 163,2
Prędkość nominalna rpm 1 900
Liczba cylindrów / zaworów - 4/16
Pojemność l 4,038
Maks. moment obrotowy Nm 564 604 663 699
Przyrost momentu obrotowego % 27 33 34 30
Wentylator Visco - STD
SKRZYNIA BIEGÓW  
Typ - Rewers 5˚ z dwoma grupami redukcyjnymi z automatycznym mnożnikiem 6
Liczba przełożeń (przód / tył) - 30 / 15 STD lub 54 / 27 z biegami pełzającymi OPT
Rewers - Elektrohydrauliczny (PowerShuttle)
Mnożnik momentu obrotowego - 6˚ do przodu i 3˚ do tyłu z automatyczną zmianą biegów PowerShift
Przycisk sprzęgła - Przycisk sprzęgła na dźwigni zmiany biegów (PowerClutch)
Speedmatching - STD
Smart brake - STD
Maks. prędkość km/h 40 ECO
Min. prędkość km/h 3,02 / 0,2 z biegami pełzającymi
Radar poślizgu - OPT
WAŁ WOM  
Typ - Niezależne obroty
Obroty tylnego wału WOM rpm 540 / 540E / 1 000 / 1 000E
Przedni WOM CCW - OPT
Obroty przedniego wału WOM (opcjonalnie) min-1 1 000
HYDRAULIKA  
Elektroniczna regulacja hydrauliki (EHR) - 120 LS + 42 (ukł. kier)
Wydajność pompy głównej l/min  
Tylne obwody hydrauliczne (szybkozłącza) + RS0 - 4+1 (8+1) (mechanicznie sterowane z dwoma regulowanymi obwodami)
Power Beyond - OPT
Ciśnienie robocze bar 200
Przednie obwody hydrauliczne - OPT
TRZECI PUNKT ZAWIESZENIA  
Typ - Kat. III
Maksymalna siła podnoszenia tylnego TUZ kN 97
Siła podnoszenia w pełnym zakresie tylnego TUZ ISO rama kN 78
Przedni WOM z jednym obwodem - OPT
Dodatkowy 2 obwód hydrauliczny - OPT
Siła podnoszenia przedniego TUZ kN 35
Hydrauliczny trzeci punkt TUZ - OPT
Kabina  
Amortyzowane zawieszenie kabiny - STD
Dach z przeszkloną częścią / FOPS - STD / STD
Siedzenie pneumatyczne, podgrzewane z pasem bezpieczeństwa SEARS - STD
Siedzenie pneumatyczne, podgrzewane z pasem bezpieczeństwa GRAMMER - OPT
Siedzenie pasażera - STD
Ogrzewanie manualne / klimatyzacja - STD / STD
Kierownica - Regulowany (składany i teleskopowy)
Multicontrol – podłokietnik - STD
Steering ready - OPT
Przygotowanie do radia - STD
Radio Continental z Bluetooth i zestawem głośnomówiącym - OPT
LED światła robocze 4 dachowe i 2 przednie - STD
LED światła robocze 8 dachowych i 4 przednie - OPT
Lusterka teleskopowe, podgrzewane - STD
Joystick do ładowacza czołowego - STD
Coming home - STD
Uniwersalny terminal 7" - OPT
Uniwersalny terminal 12" AUTO GUIDANCE - OPT
PODWOZIE  
Napęd - 4WD
Hamulce - Przyłączana przednia oś
Zbiornik paliwa / zbiornik mocznika l 300 / 30
Przednia oś - Niezależnie zawieszona
Hamulce przyczepy - Bez hamulca przyczepy STD / Powietrzne 2+0 OPT / Powietrzne 2+1 OPT / Hydrauliczne 2+0 OPT / Powietrzne 2 + hydrauliczne 2 OPT / Powietrzne 2+1 + hydrauliczne 2+0 OPT
ISOBUS przedni / tylny - OPT / OPT
POZOSTAŁE  
Masa eksploatacyjna kg cca 6 800
Maksymalna dopuszczalna masa techniczna kg 10 000 STD / 11 500 OPT 11 500 STD
Udźwig tylnej osi kg 8 000 STD / 8 500 OPT 8 500 STD
Maksymalna długość mm 4 580 – 5 155
Maksymalna szerokość mm 2 550
Maksymalna wysokość mm 3 067 – 3 104
Rozstaw osi mm 2 650
Zetor Řada 6 Zetor Řada 6

Dane techniczne i zdjęcia mają charakter poglądowy. Parametry mogą się różnić w zależności od modyfikacji modelu.

STD – standard
OPT – wyposażenie opcjonalne